Cum sa incepeti sa sariti coarda ca un profesionist

- Advertisement -spot_imgspot_img
- Advertisement -spot_imgspot_img

Odata ai avut locul acela de joaca unde obisnuiai sa sari coarda, nu-i asa? Insa, ca adult, perspectiva de a face asta probabil nu mai pare la fel de distractiva si, cu siguranta, nu va place ceva ce v-ati gandi sa faceti in mod regulat. Asta pana cand ai ramas blocat acasa din cauza pandemiei si a inceput vanatoarea pentru un antrenament usor pentru a va mentine in forma. Si pentru asta, nu exista un exercitiu mai bun decat saritul sau saritul cu coarda.

Un antrenament cardio excelent pentru intregul corp, care poate fi efectuat in orice imprejurimi, este o rutina de fitness unic pentru o sanatate buna si un corp slab si flexibil. Sarirea peste perioade mai lungi de timp, cum ar fi 30 de minute, va va creste rezistenta aeroba, dar o puteti folosi si pentru fitness anaerob, adaugand explozii scurte, alaturi de exercitii precum fandari si flotari pentru a creste intensitatea unui antrenament si pentru a arde mai multe calorii ,.

Beneficiile sariturii sunt numeroase: de la tonifierea bratelor si umerilor si imbunatatirea coordonarii (boxerilor le place din acest motiv), pana la prevenirea ranilor ( miscarea de saritura intareste muschii gambei si rezistenta tendonelor din jur ), pana la oferirea in general a intregului corp un antrenament. Este, de asemenea, un mod de exercitiu extrem de portabil – poti lua o coarda cu tine oriunde te duci pentru o saritura rapida – si iti poti face antrenamentul mai dur introducand stiluri de sarituri mai complicate, pe masura ce abilitatile tale se imbunatatesc. 

Cum sa sari in mod corespunzator

In ciuda felului in care arata – si a experientelor tale din trecut pe terenul de joaca – a invata sa sari in mod corespunzator este mai greu decat crezi. Iata ghidul tau in patru pasi:

Obtineti corect jocul de picioare de baza

Se recomanda sa-ti faci sarituri chiar inainte de a ridica o coarda de sarit. Ridica-te pe picioarele tale, ridica calcaiele si incepe sa sari, folosind gambele pentru a impinge de pe podea, mai degraba decat genunchii .  Incercati sa va mutati greutatea dintr-o parte in cealalta, creand in cele din urma un ritm de saritura pe un picior si apoi pe celalalt.

Totul este in incheieturi

Deoarece o mare parte din miscarea coarda de sariti provine dintr-o miscare repetata a incheieturilor (nu a bratelor si umerilor, asa cum ati putea crede), indreptati-va atentia asupra modului in care se misca inainte de a introduce o coarda de sarit.  Pozitionati-va mainile pe o parte, in jurul inaltimii taliei, cu palmele indreptate inainte .  Imaginati-va ca tineti franghia si va intoarceti incheieturile in ritmul sariturii, aruncandu-le in jos in timp ce picioarele voastre imping de pe podea.

Introduceti coarda 

 Saritul inseamna ritm .  Conecteaza mainile si picioarele intr-un dans. Un dans necesita sa treci in ritm, asa ca el recomanda sa-l gasesti inainte de a incepe sa sari in mod corespunzator. Puneti ambele capete ale coarda de sariti intr-o mana si incepeti sa intoarceti franghia intr-o parte, sarind in ritmul leaganului in jos al coarda de sariti. Atunci incearca pe cealalta parte. Odata ce te simti increzator, iti poti separa mainile pe partile tale si, cand franghia este in varful leaganului, sa sari primul tau salt.

Fii usor in picioare

Obiectivul tau este sa fii cat mai usor in picioare, asa ca stapanirea unei sarituri blande este cheia. In afara de asta, tine capul sus, sarind de la glezna mai degraba decat de la genunchi si sa tii incheieturile cu fata inainte in timp ce stai langa sold . Si apoi, esti gata sa pleci.

Principalul lucru pe care trebuie sa il luati in considerare inainte de a cumpara o coarda de sarit este lungimea. Cei mai multi sfatuiesc sa cumparati o coarda de sarit mai lunga de trei picioare decat inaltimea dvs.

- Advertisement -spot_imgspot_img
Latest news
- Advertisement -spot_img
Related news
- Advertisement -spot_img